Godziny obsługi tylko dla seniorów w Credit Agricole

Godziny obsługi tylko dla seniorów w Credit Agricole
Źródło: Credit Agricole
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Bank Credit Agricole wychodzi naprzeciw potrzebom najstarszych klientów i codziennie w godzinach 10 ‒ 12 oddaje swoje placówki do ich wyłącznej dyspozycji. Doradcy bankowi pomagają seniorom załatwić codzienne sprawy, a także podpowiadają jak korzystać z bankowości bez wychodzenia z domu.

#DamanRagan: Zdecydowaliśmy się wprowadzić godziny dla seniorów w trosce o zdrowie i wygodę naszych najstarszych klientów, a także z myślą o bezpieczeństwie naszych pracowników #Seniorzy #Koronawirus #Bezpieczeństwo #BezpieczneBankowanie @CreditAgricole

Od 2 kwietnia, we wszystkich placówkach Credit Agricole, w godz. 10 ‒ 12 są obsługiwane wyłącznie osoby powyżej 65. roku życia.

Doradcy bankowi załatwiają w tym czasie wszystkie bieżące sprawy klientów-seniorów, ale także wykorzystują okazję do rozmowy o możliwościach, jakie dają kanały bankowości zdalnej w Internecie lub aplikacji mobilnej.

To element programu „Bezpieczne bankowanie dla Ciebie i dla nas”, który bank realizuje od połowy marca 2020 r.

„Bezpieczne bankowanie dla Ciebie i dla nas”

‒ Wytyczne rządu dotyczące walki z koronawirusem nie obejmują wprost placówek bankowych, ale zdecydowaliśmy się wprowadzić godziny dla seniorów w trosce o zdrowie i wygodę naszych najstarszych klientów, a także z myślą o bezpieczeństwie naszych pracowników.

Będziemy mieć w ten sposób także więcej czasu na rozmowę ze starszymi klientami o korzystaniu z usług banku w domu. W inny sposób, niż bezpośrednia rozmowa, trudno do nich dotrzeć – wyjaśnia Damian Ragan, wiceprezes banku.

Bądź na bieżąco – zapisz się na nasz newsletter>> (otwiera się na nowej zakładce)”> >>>

We wszystkich placówkach Credit Agricole, wciąż obowiązują wprowadzone na początku epidemii zasady bezpiecznej obsługi:

• w placówce jednorazowo może przebywać maksymalnie do 5 klientów (w zależności od wielkości placówki), pozostałe osoby są proszone o oczekiwanie na zewnątrz;

Zobacz więcej najnowszych wiadomości o wpływie koronawirusa na gospodarkę >> (otwiera się na nowej zakładce)”>>>>

• odległość między klientami w placówce oraz przed placówką powinna wynosić przynajmniej 2 metry;

• doradca może odmówić obsługi osobie z widocznymi objawami choroby lub mieszkającej z osobą skierowaną na kwarantannę domową;

• przed rozpoczęciem obsługi, doradca może poprosić klienta o założenie jednorazowych rękawiczek lub zdezynfekowanie rąk środkiem dostępnym w placówce.

Nowe godziny pracy oddziałów

Oddziały banku pracują zasadniczo w skróconych godzinach 10 – 16, choć niektóre placówki mogą dostosować się do lokalnych potrzeb i pracować w także innych godzinach. Całodobowo dostępne są kanały bankowości elektronicznej: CA24 eBank oraz aplikacja CA24 Mobile.

Osoby, które nie są jeszcze klientami Credit Agricole, mogą zdalnie założyć rachunek w tym banku przez aplikację CA24 Otwórz Konto. Opłata za prowadzenie konta wynosi 0 zł, klient nic nie płaci również za wielowalutową kartę do konta, wypłatę z wszystkich bankomatów w Polsce oraz za przelewy przez Internet.

Czytaj także: Credit Agricole uruchomił aplikację, w której założysz konto bez wychodzenia z domu

Dodatkowo, każdy kto w kwietniu założy nowe konto i będzie aktywnie korzystać z płatności mobilnych, może dostać premię w wysokości do 200 złotych.

Źródło: Credit Agricole Bank Polska S.A.