Getin Noble Bank kolejnym klientem niezależnego operatora pocztowego

Getin Noble Bank kolejnym klientem niezależnego operatora pocztowego
Fot. stock.adobe.com/MOZCO Mat Szymański
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Getin Noble Bank dołączył do grona klientów prywatnej spółki pocztowej Speedmail. Umowę podpisano na czas nieokreślony.

Branża bankowo-finansowa stanowi największy, ok. 20 proc. udział w naszej strukturze sprzedaży. Wśród naszych klientów znajdują się zarówno duże, międzynarodowe instytucje finansowe, jak i mniejsze, działające lokalnie banki spółdzielcze – mówi Janusz Konopka, prezes spółki Speedmail.

Kolejna branża w grupie klientów Speedmail to telekomunikacja (14 proc.). W roku 2021 dynamiczny wzrost ubiegłego roku dotyczył administracji publicznej, która dziś stanowi ok. 11 proc. w strukturze sprzedaży firmy.

Szybki wzrost liczby klientów niezależnego operatora pocztowego

Speedmail to czołowy polski niezależny operator pocztowy. Firma doręcza przesyłki listowe i marketingowe poprzez sieć ponad 100 placówek zlokalizowanych w większości dużych i średnich miast kraju. W 2021 roku spółka pozyskała ponad 70 nowych nadawców masowych.

Dynamika sprzedaży największego w Polsce niezależnego operatora pocztowego wróciła już niemal do stanu sprzed pandemii.

Spółka Speedmail, która niedawno podsumowała swoje wyniki finansowe, informuje, że rok 2021 zakończyła 20-proc. wzrostem sprzedaży liczonej rok do roku.

1 mln listów zwykłych rocznie

Speedmail będzie doręczał w imieniu Getin Noble Bank kilkadziesiąt tysięcy przesyłek nierejestrowanych miesięcznie. Umowę z bankiem spółka podpisała już w ubiegłym roku, a współpraca produkcyjna rozpoczęła się od grudnia.

Do naszych klientów wysyłamy ponad 1 mln listów zwykłych rocznie. Część tej korespondencji nadajemy za pośrednictwem prywatnego operatora, który zaoferował nam najkorzystniejsze warunki. Na współpracę ze Speedmail zdecydowaliśmy się nie tylko ze względu na cenę, ale także z powodu wysokiej skuteczności w doręczaniu przesyłek. Bardzo ważne są dla nas raporty z realizacji usługi, dzięki czemu mamy pewność, że nasze listy docierają we właściwe miejsce – mówi Maciej Grabowski, kierownik zespołu raportowania operacyjnego Getin Noble Bank.

Źródło: aleBank.pl, Speedmail