Generali Życie TU S.A. udostępniło klientom usługę mojeID

Generali Życie TU S.A. udostępniło klientom usługę mojeID
Fot. Generali TU
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Usługa mojeID jest już dostępna dla klientów Generali Życie TU S.A. Dostarczane przez KIR rozwiązanie pozwala na zdalne potwierdzenie tożsamości w procesie zawierania umów ubezpieczenia na życie.

– Jako firma ubezpieczeniowa korzystamy z bezpiecznych i sprawdzonych narzędzi i usług. mojeID to kolejne cyfrowe rozwiązanie, które wdrożyliśmy w Generali z myślą o wygodzie naszych klientów. Dzięki rozwiązaniu KIR jesteśmy w stanie usprawnić proces weryfikacji tożsamości klientów, który jest wymagany w toku zawierania umów ubezpieczenia na życie. W efekcie całą procedurę można przeprowadzić w sposób całkowicie zdalny, bezpieczny i wygodny dla klienta, bez konieczności osobistego spotkania – mówi Piotr Bułka, członek Zarządu Generali Życie.

Całkowicie zdalne potwierdzenie tożsamości

mojeID umożliwia całkowicie zdalne potwierdzenie tożsamości osoby fizycznej za pomocą bankowości elektronicznej. Ułatwia korzystanie z usług oferowanych przez podmioty z sektora komercyjnego i administrację publiczną, eliminując konieczność osobistych wizyt np. w urzędzie, u ubezpieczyciela, w  przychodni czy też w firmie telekomunikacyjnej. Usługa KIR jest zgodna z wymaganiami określonymi w unijnym rozporządzeniu eIDAS oraz w ustawie o usługach zaufania i identyfikacji elektronicznej. Jest wygodna i prosta w użyciu, a jednocześnie zapewnia najwyższe standardy bezpieczeństwa i ochrony danych. 

Czytaj także: mojeID: Generali Investments TFI wprowadza zdalne potwierdzanie tożsamości dla klientów >>>

Błyskawicznie rozwijający się rynek usług oferowanych w trybie online oraz współczesny, coraz bardziej cyfrowy klient, to powody dla których KIR opracował, wdrożył i rozwija usługę mojeID.

– Wierzymy, że udostępniając nasze rozwiązanie, odpowiedzialnie wspieramy procesy digitalizacji gospodarki. W tym aspekcie kluczowe jest upowszechnianie sprawdzonych i zaufanych rozwiązań. Dlatego z satysfakcją i zadowoleniem witamy Generali Życie TU S.A. w dynamicznie rosnącym gronie podmiotów, umożliwiających swoim klientom korzystanie z mojeID – mówi Wojciech Pantkowski, Wiceprezes Zarządu KIR.

mojeID zostało wprowadzone na rynek przez KIR w 2019 r.

Od tego czasu stale i systematycznie rośnie liczba podmiotów – dostawców usług z różnych branż, oferujących swoim klientom to nowoczesne rozwiązanie. Swoją tożsamość za pomocą mojeID może potwierdzić już ponad 14 mln użytkowników bankowości internetowej. W 2021 r. usługa została wyróżniona Godłem „Teraz Polska”.

Źródło: Generali Towarzystwo Ubezpieczeń