Fundacja Polska Bezgotówkowa, druga odsłona kampanii społecznej

Fundacja Polska Bezgotówkowa, druga odsłona kampanii społecznej
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Fundacja Polska Bezgotówkowa rozpoczęła drugą falę kampanii społecznej #ZdrowoBezgotówkowo! Obecne hasło brzmi: #ZdrowoBezWymówek

#PawełWidawski: Chcemy wielotorowo docierać do wszystkich: zachęcać do odpowiednich praktyk higienicznych, a także do płatności bezgotówkowych @bezgotowkowa

Pojedyncze zachowania każdego obywatela mają wpływ na przebieg epidemii koronawirusa.

Dlatego też eksperci zalecają jako środki do walki z chorobą: społeczne dystansowanie się, noszenie maseczek, częste mycie i dezynfekcję rąk. Te gesty nie wymagają wiele wysiłku, ale mogą zredukować zagrożenie epidemiologiczne i pomóc w ten sposób wielu ludziom.

Z tego też powodu Fundacja Polska Bezgotówkowa rozpoczęła drugą falę kampanii społecznej #ZdrowoBezgotówkowo.

Do dotychczasowego hasła #ZdrowoBezgotówkowo dodane zostało hasło #ZdrowoBezWymówek,  które ma przypomnieć, szczególnie osobom, które zrobiły sobie wolne od dobrych nawyków, że warto bez wymówek przestrzegać odpowiednich zachowań, aby zadbać o wspólne bezpieczeństwo siebie i innych w czasie epidemii.

Taki właśnie jest cel  kampanii – podniesienie świadomości obywateli odnośnie do odpowiednich zachowań sanitarnych oraz płatności bezgotówkowych jako dobrej praktyki zwiększającej bezpieczeństwo higieniczne.

-Dziś w czasie epidemii koronawirusa musimy nauczyć się żyć w nowej rzeczywistości. Lekarze podkreślają, że pojedyncze, odpowiedzialne zachowania każdego obywatela mogą pomóc osłabić epidemię.

Dlatego zdecydowaliśmy się reaktywować naszą kampanię #ZdrowoBezgotówkowo, aby odpowiedzieć na realne potrzeby i bolączki społeczeństwa. Chcemy wielotorowo docierać do wszystkich: zachęcać do odpowiednich praktyk higienicznych, a także do płatności bezgotówkowych.

Wierzymy, że tak jak w okresie narodowej kwarantanny, tak i teraz staniemy na wysokości zadania i okażemy sobie wzajemne zrozumienie i solidarność – zaznaczył dr Paweł Widawski, wiceprezes Fundacji Polska Bezgotówkowa.

Kampania jest prowadzona za pośrednictwem mediów społecznościowych: w mediach tradycyjnych oraz innych kanałach digital. Kampanii towarzyszą również spoty radiowe.

Więcej  informacji można znaleźć na stronie: www.polskabezgotowkowa.pl/zdrowobezgotowkowo.

Źródło: Fundacja Polska Bezgotówkowa / FPB