Najnowsze wydanie tło Najnowsze wydanie miesięcznika BANK
Czytaj więcej
  • Rejestracja
  • Logowanie
  • Newsletter
menu
search
zamknij wyszukiwarkę
logo BANK.pl
PARTNER PORTALU
  • Accenture - Partner portalu - Logo
  • Partner Portalu BANK.pl - Związek Banków Polskich
  • Aktualności
  • Konferencje
  • Edukacja finansowa
  • ESG
  • Blogi
  • O nas
zamknij menu
  • Aktualności
  • Konferencje
  • Edukacja finansowa
  • ESG
  • Blogi
  • O nas
Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter Ikona youtube
PARTNER PORTALU
  • Accenture - Partner portalu - Logo
  • Partner Portalu BANK.pl - Związek Banków Polskich
Z rynku finansowego

EFL w nowych barwach

16.01.2023 14:24 mb | BANK.pl
EFL w nowych barwach
Źródło: EFL
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
EFL, jedna z największych firm leasingowych w Polsce z ponad 30-letnim doświadczeniem, zmienia swoje logo, w którym stawia na jeszcze większą integralność z Grupą Credit Agricole. Nowa identyfikacja wizualna stanowi odzwierciedlenie aktualnej strategii biznesowej, której fundamentem jest pozycja i know how prężnej instytucji finansowej o międzynarodowym zasięgu. Konsolidacja Grupy EFL wokół marki Credit Agricole w Polsce oznacza większe możliwości rozwoju dla pracowników EFL i najbogatszą ofertę produktów dla klientów, dostawców i partnerów leasingodawcy dostępną w jednej Grupie, czytamy w komunikacie EFL.

– Uspójniamy identyfikację wizualną, aby czerpać jak najwięcej z przynależności do Grupy Credit Agricole,  jednej z najsilniejszych instytucji na świecie, zachowując jednocześnie nazwę EFL, którą od blisko 32 lat znają i cenią nasi klienci. Od ponad dwudziestu lat korzyści z synergii odczuwają zarówno nasi pracownicy, klienci i partnerzy, jak i spółki-siostry należące do francuskiej rodziny.

Za obecną strategią biznesową, której jednym z filarów jest większa integralność z Grupą Credit Agricole, idzie nowa identyfikacja wizualna wszystkich spółek Grupy EFL. Dzięki temu tworzymy jedyną w Polsce markę finansową z tak bogatą paletą produktów – mówi Radosław Woźniak, prezes Zarządu  EFL.                                                                                                                                                                                                                                                          

Credit Agricole EFL Leasing logo
Źródło: EFL

Czytaj także: EFL: 250 mln zł kredytu od BGK na finansowanie MŚP

Nowa identyfikacja

Od stycznia br. na stronie internetowej czy profilach społecznościowych można będzie zobaczyć nowe logo. Sukcesywnie zmiany będą również wprowadzane na witrynach oddziałów i placówkach partnerskich EFL. Nowa identyfikacja wizualna ma bardziej niż dotychczas podkreślać integralność leasingodawcy z Grupą Credit Agricole.

Nowe logo będzie wykorzystywane we wszystkich działaniach informacyjnych i promocyjnych  EFL. Z jego zmianą nie wiąże się żadna zmiana prawna. Zmianie nie ulegają numery rejestrowe EFL czyli NIP, REGON i KRS oraz lokalizacja siedziby głównej i dane korespondencyjne.

Czytaj także: Małe firmy wolą posiadać niż wypożyczać

Inne artykuły od Europejski Fundusz Leasingowy / EFL:

  • Świąteczna gorączka zakupów przegra z inflacją? Branżowy Barometr EFL
  • Trudny koniec roku dla produkcji; połowa przedsiębiorców spodziewa się, że będzie jeszcze gorzej
  • Firmy budowlane w IV kwartale mogą wpaść w kłopoty finansowe; branżowy Barometr EFL

Najbogatsza oferta produktowa w Polsce

Grupa Crédit Agricole jest jedną z 10 największych grup finansowych na świecie. Zaufanie klientów i partnerów buduje na sile i tradycji Grupy, której historia sięga 1885 r. Ponad 142 tysiące pracowników obsługuje codziennie 50 milionów klientów w 45 krajach.

Od 2001 roku Credit Agricole jest obecny w Polsce, a Grupę tworzą Credit Agricole Bank, Grupa EFL (w skład której wchodzą Carefleet, Eurofactor oraz Truck Care), Credit Agricole Ubezpieczenia i Amundi Polska TFI.

W ciągu 20 lat działalności Credit Agricole Polska zbudowała markę, która klientom indywidualnym, mikro, małym i średnim przedsiębiorstwom, rolnikom oraz korporacjom udostępnia najbogatszą ofertę produktów finansowych w naszym kraju. Od produktów typowo bankowych jak: konto bankowe, pożyczka i kredyt inwestycyjny, przez leasing, faktoring i najem, po ubezpieczenia i zarządzanie aktywami.

– Codziennie działamy na rzecz naszych klientów, społeczeństwa i środowiska. W naszej pracy łączymy empatię odpowiedzialnych pracowników oraz inteligentne, nowoczesne technologie. Dzięki temu doskonale rozumiemy potrzeby naszych klientów i możemy zapewniać im realne korzyści. Ujednolicenie identyfikacji wizualnej naszych spółek w Polsce jest wyrazem zacieśniania ich współpracy.

Dzięki synergii nasi klienci zyskają jeszcze lepsze oferty i benefity, a my zwiększymy efektywność działania i konkurencyjność na rynku. Pod parasolem silnej międzynarodowej marki będziemy jeszcze mocniejsi – mówi Bernard Muselet, Senior Country Officer Credit Agricole w Polsce. 

– Synergia w ramach naszej grupy oznacza szerszą paletę produktów dostępnych dla klientów i partnerów. Skorzysta na tym nie tylko EFL, ale także wszystkie pozostałe spółki.

My możemy podzielić się ponad 30-letnim know-how współpracy z firmami z różnych branż i na różnym etapie rozwoju. Sami natomiast będziemy mogli skorzystać ze wsparcia jednej z najsilniejszych grup finansowych na świecie – dodaje Radosław Woźniak.

Grupa Credit Agricole Polska, oprócz ujednolicenia identyfikacji wizualnej, buduje również wspólny system do obsługi klientów wszystkich spółek. Jego celem będzie przede wszystkim poprawa efektywności i jakości produktów oraz doświadczenia klientów, zwłaszcza w kanałach cyfrowych.

EFL jest jedną z największych firm leasingowych w Polsce. O sile marki, jej doświadczeniu, jakości usług i bardzo dobrych relacjach z klientami i partnerami świadczą ubiegłoroczne wyniki sprzedaży.

Leasingodawca w pierwszej połowie 2022 roku sfinansował  leasingiem i pożyczką aktywa o rekordowej wartości 4,2 mld zł, co oznacza prawie 9% wzrost rok do roku. W efekcie EFL zwiększył udział w rynku do 10,2% (z 9,1% na koniec czerwca 2021 roku).

Źródło: Europejski Fundusz Leasingowy / EFL
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Tagi
Bernard MuseletCredit Agricole Bank Polska S.A.EFL LeasingEuropejski Fundusz Leasingowy / EFLidentyfikacja wizualna markiLeasingLogoRadosław Woźniak
Autor mb | BANK.pl

Zobacz także

Dariusz Filar: gdyby nie błędy NBP i RPP, inflacja w Polsce wynosiłaby 10 procent, a nie 17 procent
Narodowy Bank Polski - logo NBP
NBP: zmiany w nadzorze systemu płatniczego
Europejski Bank Centralny
EBC: walka z inflacją, dopóki ceny nie będą stabilne
ZOBACZ WSZYSTKIE Z TEJ KATEGORII
Partnerzy działu Z rynku finansowego
BPS Leasing i Faktoring - Grupa BPS - LogoBIK - Biuro Informacji Kredytowej - Logo
logo Bank
  • O nas
  • Reklama
  • Kontakt
  • Archiwum
  • Newsletter
logo Bank Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter Ikona youtube
logo Miesięcznika Bank Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
© Copyright 2023 BANK
  • Polityka prywatności