Dobrze dbać o siebie nawzajem ‒ nowa kampania reklamowa SGB

Dobrze dbać o siebie nawzajem ‒ nowa kampania reklamowa SGB
Źródło: SGB
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Czy wiecie, jaka jest różnica między bankiem spółdzielczym SGB a każdym innym bankiem? Odpowiedź na to pytanie jest kluczowym elementem w nowej kampanii, będącej efektem współpracy SGB – Spółdzielczej Grupy Bankowej – z jedną z największych w Polsce agencji reklamowych – GPD Agency.

Hasło nowej kampanii to „Dobrze dbać o siebie nawzajem”.

Seria spotów, które już można oglądać m.in w telewizji, to fabularyzowane historie, inspirowane prawdziwymi wydarzeniami z życia klientów banków spółdzielczych.

Czytaj także: Prezes Banku SGB przed FLBS: strategia banku sprawdza się w niepewnych czasach

Banki lokalnych społeczności

Mają oni – podobnie jak klienci dużych banków – dostęp do nowoczesnych bankowych produktów, ale okazuje się, że różnica leży gdzie indziej.

Spoty w humorystyczny i pogodny sposób opowiadają o tym, co oznacza idea spółdzielczości, współdziałania i dbania o siebie nawzajem.

– Tą kampanią otwieramy nowy rozdział w komunikacji banków spółdzielczych SGB – mówi Ewelina Ignaczak, dyrektor Biura Marketingu i Komunikacji w SGB-Banku.

– Wierzę w to, że to początek pięknej historii, opowieści o tym co prawdziwe i bliskie, co najważniejsze dla lokalnych społeczności. To, co nasz wyróżnia, to wzajemność.

Razem z klientami dbamy o to co najcenniejsze, wspólną przyszłość i rozwój. Tak naprawdę to, co zyskujemy dzięki obecności naszych klientów, oddajemy lokalnej społeczności – dodaje.

Czytaj także: Dwa lata działania aplikacji SGB Mobile: co zapewnia klientom banków spółdzielczych?

Jaka jest różnica pomiędzy bankiem spółdzielczym SGB, a innym bankiem?

Cała kampania obejmuje nie tylko Internet, ale również wszystkie najważniejsze stacje telewizyjne (m.in. Polsat, TVN, TVP) oraz anteny radiowe z grupy Eurozet. Łącznie w kampanii będzie można obejrzeć cztery spoty, a od 1 października pierwszy z nich, w którym bohaterami są klienci i prezes jednego z banków spółdzielczych SGB.

Tak jak każdy z nich, spot zaczyna się od pytania dziennikarki, która zbiera materiał na temat „Jaka jest różnica pomiędzy bankiem spółdzielczym SGB, a innym bankiem?”. Odpowiedź na to pytanie tym razem brzmi… Zachęcamy do obejrzenia spotu w mediach.   

W tej kampanii mówimy o tym, dlaczego warto być klientem banku spółdzielczego SGB. Za koncepcję kreatywną kampanii, a także za jej realizację i produkcję spotów odpowiada GDP Agency.

To kolejna w ciągu ostatnich lat tak szeroko zaplanowana kampania banków spółdzielczych SGB. Po promocji nowoczesnych form płatności, cyfrowych portfeli i aplikacji mobilnej, przyszła pora na pokazanie tego, co najbardziej wartościowe i za co klienci doceniają banki spółdzielcze SGB.

Pokazanie tego najważniejszego wyróżnika, czyli wzajemności. Pieniądze naszych klientów inwestujemy lokalnie, w gminie lub powiecie, w którym mieszkają oni, ich rodzina i przyjaciele. Tworzymy z nimi jedną społeczność, która wie, że dobrze jest dbać o siebie nawzajem.

Więcej informacji na stronie https://takaroznica.sgb.pl/

Źródło: aleBank.pl