Dlaczego reklama firmy nie działa na Facebooku?

Dlaczego reklama firmy nie działa na Facebooku?
Fot. stock.adobe.com / Aleksei
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
O czterech najczęściej popełnianych błędach przez firmy reklamujące się na Facebooku piszą eksperci Fundacji Polska Bezgotówkowa w Akademii Przedsiębiorcy.

Jeśli kilka kampanii reklamowych w mediach społecznościowych było nieskutecznych to warto zastanowić się czy w ich koncepcji i planowaniu nie popełniliśmy błędów.

Eksperci Fundacji Polska Bezgotówkowa wskazują na najczęściej popełniane błędy.

Jedna z grup błędów dotyczy częstych zmian w kampanii reklamowej. Eksperci wyjaśniają kiedy i jak często należy dokonywać zmian w reklamach w mediach społecznościowych.

Okazuje się, że odpowiedź nie jest jednoznaczna.

Grupa docelowa

Przy okazji przedsiębiorca może dowiedzieć się ile razy dana reklama powinna się wyświetlić odbiorcy aby została przez niego zapamiętana.

W Akademii Przedsiębiorcy znajdują się także wyjaśnienia dotyczące prawidłowego wyznaczenia grupy docelowej reklamy. Eksperci zdradzają tajemnicę targetowania.

Znaczenie kreacji

Autorzy artykułu „Dlaczego czasami reklama firmy na Facebooku nie działa?” zwracają uwagę na znaczenie kreacji. 

Chodzi o to aby reklama i narzędzia to jej prezentacji pasowały do grupy odbiorców, do których reklama przedsiębiorcy ma dotrzeć.

Źródło: Fundacja Polska Bezgotówkowa / FPB