Najnowsze wydanie tło Najnowsze wydanie miesięcznika BANK
Czytaj więcej
  • Rejestracja
  • Logowanie
  • Newsletter
menu
search
zamknij wyszukiwarkę
logo BANK.pl
PARTNER PORTALU
  • logo Blik
  • Partner Portalu BANK.pl - Związek Banków Polskich
  • Aktualności
  • Konferencje
  • Miesięcznik
  • Edukacja finansowa
  • ESG
  • WIRON
  • Firma
  • Blogi
  • O nas
zamknij menu
  • Aktualności
  • Konferencje
  • Miesięcznik
  • Edukacja finansowa
  • ESG
  • WIRON
  • Firma
  • Blogi
  • O nas
Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter Ikona youtube
PARTNER PORTALU
  • logo Blik
  • Partner Portalu BANK.pl - Związek Banków Polskich
Z rynku finansowego | ESG

Debata EKF 2023: banki powinny pomóc firmom w transformacji energetycznej

06.06.2023 14:47 mb | BANK.pl
Debata EKF 2023: banki powinny pomóc firmom w transformacji energetycznej
Fot. stock.adobe.com / Mdisk
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Rolą banków w najbliższym czasie będzie pomoc firmom w transformacji energetycznej, oceniali przedstawiciele banków podczas debaty pt. „Efektywność operacyjna i koncentracja na kliencie wysoko na agendzie 2023-2025 - jak banki mogą połączyć ogień z wodą” w trakcie XIII Europejskiego Kongresu Finansowego w Sopocie.

„Dla wielu firm będzie istotne, aby pomóc im w transformacji energetycznej. Banki odgrywają interesującą rolę w tym procesie, bo inwestorzy zwracają uwagę na to, jakie przedsięwzięcia finansują.

Rozmawiamy z naszymi klientami, małymi i średnimi firmami, które nie najlepiej sobie radzą w tym procesie i rolą banków będzie im pomóc w znalezieniu nowego modelu biznesowego” – powiedziała wiceprezes Banku Handlowego Natalia Bożek podczas debaty.

Czytaj także: EKF 2023: są pieniądze na zielone inwestycje, brakuje stabilnego prawa

Istotna rola relacji bank-klient

Zdaniem Natalii Bożek, bez zbudowania relacji z klientami nie będzie można osiągnąć sukcesu biznesu i nie można ich zaniedbywać kosztem efektywności operacyjnej.

„Nie ma innego kierunku. Kierunkiem zawsze będą klienci i złotym środkiem będzie znalezienie balansu między tym na czym banki powinny się skupiać, żeby spełniać oczekiwania klientów, a jednocześnie mieć świadomość wymogów regulacyjnych i inwestycyjnych” – podkreśliła wiceprezes.

„Są procesy, w których czas nie jest tak ważny i efektywność jest trochę zaburzona, a mimo to dla relacyjności warto się na tym pochylić” – dodała.

Czytaj także: 100 mln euro na finansowanie zielonych projektów w Polsce od EBI dla BNP Paribas

Bot klienta – będzie negocjował z botem banku

Dyrektor zarządzający Santander Bank Polska Tycjan Bielecki zwracał uwagę, że relacje banków z klientami będą w najbliższych latach kształtowane przez rozwój technologii.

„Jesteśmy w sytuacji przednówka – przed nami czas kiedy relacja z klientami indywidualnymi będzie erodowała.

Bot klienta – będzie negocjował z botem banku. 

Wiele z tych relacji klientowskich będzie przejmowanych przez formy technologiczne, które posiadają znacznie więcej śladów zachowań klienta do budowania modeli behawioralnych” – stwierdził Tycjan Bielecki.

Czytaj także: Powstanie Fundusz OZE, z inicjatywy PKO TFI i Enei

Źródło: ISBnews
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Tagi
Bank Handlowy w Warszawiebank i klientBankiBotyESG / Environmental, Social and corporate GovernanceEuropejski Kongres Finansowy / EKFFinansowanieISBnewsKlientocentryzmMałe i średnie przedsiębiorstwa / MŚP / MSPNatalia BożekNowe technologieOdnawialne źródła energii / OZESantander Bank PolskaTransformacja energetycznaTycjan Bielecki
Autor mb | BANK.pl

Zobacz także

Praga,
Komerční Banka najbezpieczniejszym bankiem w Europie Środkowo-Wschodniej
BIK logo
W sierpniu więcej kredytów, ale spadła wartość przyznanych limitów na kartach kredytowych
Santander Bank Polska
Santander Bank przenosi obsługę bankomatów do Euronet i ITCARD – Planet Cash
ZOBACZ WSZYSTKIE Z TEJ KATEGORII
Partnerzy działu Z rynku finansowego
BPS Leasing i Faktoring - Grupa BPS - LogoBIK - Biuro Informacji Kredytowej - Logo
Partner działu ESG
BIK - Biuro Informacji Kredytowej - Logo

Powinniśmy iść w kierunku wspierania bardziej zintegrowanego jednolitego rynku w Unii Europejskiej, abyśmy mogli mieć transgraniczną bankowość i wydajniejsze usługi dla europejskich klientów

dr Jose Manuel Campa, przewodniczący Europejskiego Urzędu Nadzoru Bankowego
José Manuel Campa
Przewodniczący
Europejski Urząd Nadzoru Bankowego
zobacz wszystkie komentarze
logo Bank
  • O nas
  • Reklama
  • Kontakt
  • Archiwum
  • Newsletter
logo Bank Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter Ikona youtube
logo Miesięcznika Bank Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
© Copyright 2023 Centrum Procesów Bankowych i Informacji
  • Polityka prywatności
  • Pliki cookie
  • Bankiwpolsce.pl
Strona korzysta z plików cookie
Na tej stronie internetowej stosujemy pliki cookies w celu zapewnienie jej prawidłowego działania, ułatwienia korzystania ze spersonalizowanych treści i reklam, oferowania funkcji społecznościowych i analizowania ruchu użytkowników, a także w celach statystycznych i marketingowych.

Wybierając przycisk „Zaakceptuj wszystkie” wyrażasz zgodę na stosowanie wszystkich plików cookie działających na naszej stronie internetowej. Wybierając przycisk „Zaakceptuj tylko niezbędne” odrzucasz zgodę na wykorzystywanie wszystkich tych plików cookie, które nie są niezbędne do prawidłowego jej działania. Jeżeli jednak chcesz wyrazić zgodę na stosowanie tylko niektórych plików cookie, wybierz przycisk „Ustawienia” i skonfiguruj swoje preferencje. Pamiętaj, że masz prawo do wglądu w swoje ustawienia oraz możesz je zmienić w każdym czasie klikając przycisk „Pliki cookie” znajdujący się w stopce strony. Pamiętaj także, że rezygnacja z niektórych z tych plików cookie może negatywnie wpłynąć na sposób korzystania z portalu.

Szczegółowe informacje o sposobie, w jaki używamy plików cookie oraz przetwarzamy Twoje dane, a także o przysługujących Ci prawach, odnajdziesz w naszej Polityce prywatności.
Niezbędne Zawsze aktywne
Pliki cookie niezbędne do prawidłowego działania strony internetowej, zapewniające podstawowe funkcje i zabezpieczenia strony umożliwiające, m.in. wykorzystywanie podstawowych funkcji takich jak nawigacja na stronie internetowej, czy tez dostęp do jej obszarów wymagających uwierzytelnienia.
Funkcjonalne
Pliki cookie, które pomagają w realizacji pewnych funkcji, takich jak udostępnianie zawartości strony internetowej na platformach mediów społecznościowych, zbieranie opinii i innych funkcji podmiotów trzecich.
Analityczne
Pliki cookie wspomagające zebranie anonimowych danych statystycznych i analitycznych związanych z aktywnością użytkowników na stronie internetowej. Pomagają nam analizować liczbowe aspekty ruchu użytkowników na stronie internetowej oraz służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcje ze stroną internetową. Te pliki cookie pomagają uzyskać informacje na temat liczby odwiedzających, współczynnika odrzuceń, źródła ruchu itp. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketingowe
Pliki cookie stosowane do analizowania aktywności użytkowników, wyświetlania odpowiednich reklam i kampanii marketingowych. Celem jest wyświetlanie reklam, które są istotne i interesujące dla poszczególnych użytkowników i tym samym bardziej efektywne dla wydawców i reklamodawców strony trzeciej.
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Ustawienia
{title} {title} {title}