Credit Agricole jako jedyny bank w Polsce z tytułem Grand Prix konkursu Konsumencki Lider Jakości

Credit Agricole jako jedyny bank w Polsce z tytułem Grand Prix konkursu Konsumencki Lider Jakości
Fot. Credit Agricole
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Credit Agricole otrzymał tytuł Grand Prix konkursu Konsumencki Lider Jakości 2022.

Kredyty ratalne Credit Agricole od wielu lat są chwalone i doceniane przez klientów. Bank pięciokrotnie był już nagradzany tytułem Konsumenckiego Lidera Jakości, w 2021 r. zdobył także tytuł Lidera Dekady. Wyróżnienie to przyznawane jest najlepszym markom i firmom działającym na polskim rynku, a ranking tworzony jest na podstawie opinii ponad 15 tys. aktywnych konsumentów.

Za co klienci docenili Credit Agricole?

Klienci doceniają Credit Agricole przede wszystkim za rzetelną i profesjonalną obsługę, uczciwą ofertę i niskie oprocentowanie kredytów. Bank jest chwalony również za elastyczność w podejściu do potrzeb klientów i łatwość uzyskania kredytu. Wielu konsumentów korzysta z programów ratalnych od lat i uważa Credit Agricole za uczciwą i odpowiedzialną firmę.

– Kolejny tytuł Konsumenckiego Lidera Jakości potwierdza naszą silną pozycję na rynku kredytów ratalnych. Jesteśmy w tym segmencie ekspertami i coraz lepiej rozumiemy potrzeby klientów. Bardzo cieszymy się, że klienci to zauważają i doceniają – mówi Jarosław Marek, dyrektor pionu Consumer Finance w Credit Agricole. – Cieszymy się również z tego, że coraz więcej firm chce wspólnie z nami rozwijać swój biznes. Udostępnianie klientom płatności ratalnych jest bardzo silnym impulsem rozwojowym i po prostu się opłaca. Więc razem możemy dawać klientom jeszcze więcej korzyści.

Credit Agricole chce rozwijać ofertę kredytów ratalnych w MSP

Credit Agricole chce rozwijać ofertę kredytów ratalnych w małych i średnich firmach. Szczególną uwagę przykłada do współpracy z merchantami prowadzącymi działalność w Internecie. Jak przekonuje Tomasz Kamiński, dyrektor Departamentu Sprzedaży i Relacji z Partnerami, raty w sklepie internetowym to przynajmniej trzy korzyści dla sprzedających.

Czytaj także: Credit Agricole uruchamia Zielony Kredyt dla małych i średnich firm >>>

– Po pierwsze: zadowolenie odbiorców, raty należą bowiem do najbardziej popularnych i cenionych produktów finansowych Polaków. Po drugie: większa wartość koszyków. Dzięki płatnościom ratalnym klienci mogą kupić jednorazowo więcej towarów, również tych z wyższej półki cenowej. Po trzecie: większe zaufanie do sklepu. Duży międzynarodowy bank wzbudza zaufanie wśród konsumentów i obsługiwana przez niego metoda płatności wpływa pozytywnie na decyzje zakupowe.

Warto dodać, że kredyty ratalne Credit Agricole udzielane są w oparciu o stałą stopę oprocentowania, co oznacza, że wysokość miesięcznej raty nie zmienia się przez cały okres trwania umowy kredytowej.

– Zaletą kredytu o stałej stopie procentowej jest jego stabilność i przewidywalność. Raz ustalona wysokość oprocentowania nie zmienia się przez cały ustalony z bankiem okres. Niezależnie od tego, co się będzie działo w gospodarce i niezależnie od tego, ile razy jeszcze Rada Polityki Pieniężnej podwyższy stopy procentowe, u nas wysokość raty się nie zmieni. Dzięki temu zawsze znana jest całkowita kwota, jaką trzeba oddać bankowi i nigdy nie będzie tu żadnych niespodzianek – wyjaśnia Tomasz Kamiński.

Gwarancja stałej raty w Credit Agricole dotyczy – oprócz kredytów ratalnych – także wszystkich kredytów gotówkowych i samochodowych, kredytów konsolidacyjnych, a także spłat ratalnych zadłużenia karty kredytowej.

Źródło: Credit Agricole Bank Polska S.A.