Citi Handlowy integruje system bankowy z systemami Comarch poprzez CitiConnect API

Citi Handlowy integruje system bankowy z systemami Comarch poprzez CitiConnect API
Główna siedziba banku Citi Handlowy (fot. Citi Handlowy)
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
W ramach naszych starań o zapewnienie wygodnej formy dostępu do usług dla klientów bankowości instytucjonalnej, Citi Handlowy połączył siły z wiodącym dostawcą systemów ERP - firmą Comarch - aby ułatwić klientom codzienne zarządzanie płatnościami poprzez integrację wykorzystywanych przez nich systemów Comarch ERP Optima i Comarch ERP XL z CitiConnect API.
.@Citi_Handlowy połączył siły z dostawcą systemów #ERP - firmą #Comarch #CitiHandlowy

Rozwiązanie integruje system finansowo-księgowy firmy (ERP) z systemem banku. Dzięki temu operacje finansowe można wykonać bezpośrednio w systemie firmy: sprawdzić salda rachunków firmy, zainicjować płatności, sprawdzić ich status czy pobrać wyciągi bankowe i dokonać automatycznego uzgodnienia pozycji. Błyskawiczna realizacja płatności  i otrzymywanie informacji o rachunku w czasie rzeczywistym oznaczają  zwiększenie efektywności działania firmy w zakresie zarządzania płatnościami.

Rozwiązanie oparte na technologii API automatyzuje proces zarządzania płatnościami

Dzięki CitiConnect API dostęp do usług transakcyjnych jest możliwy w czasie rzeczywistym z poziomu systemu ERP firmy, bez konieczności logowania do banku. Rozwiązanie oparte na technologii API automatyzuje proces zarządzania płatnościami i maksymalnie skraca czas realizacji zleceń. Wystarczy zaktualizować system Comarch ERP Optima lub Comarch ERP XL, aby był on gotowy do współpracy z CitiConnect API bez dodatkowych prac deweloperskich po stronie klienta.

Czytaj także: Citi Handlowy wprowadza mobilną autoryzację w aplikacji Citi Mobile >>>

– Dzięki CitiConnect API działamy w jednym systemie finansowym, który integruje informacje od banku i firmy. To bardzo efektywne i bezpieczne rozwiązanie, które eliminuje błędy, oszczędza czas wykonywania wielu operacji i, dzięki automatyzacji, upraszcza naszą pracę – mówi Kamil Mistygacz, Prezes Zarządu MultiDecor.

– CitiConnect API odpowiada na potrzeby firm działających na polskim rynku i korzystających z rozwiązań naszego partnera, firmy Comarch. Integracja systemów firmy i banku pozwala na błyskawiczne interakcje w cyfrowych ekosystemach. Dostęp do rachunku w czasie rzeczywistym i zautomatyzowane zarządzanie płatnościami oznaczają cyfryzację procesów w firmie, a dzięki temu – znaczący wzrost jej  wydajności – mówi Jim Foley, członek zarządu nadzorujący Sektor Bankowości Transakcyjnej Citi Handlowy.

Rozwiązanie CitiConnect API jest dostępne dla wszystkich firm korzystających z systemów Comarch ERP Optima i Comarch ERP XL. CitiConnect API pozwala skorzystać z najnowocześniejszych rozwiązań ERP bez konieczności angażowanie się w czasochłonny i kosztowny proces implementacyjny.

– Przedsiębiorcy potrzebują takich rozwiązań informatycznych, które są w pełni intuicyjne i przy kilku kliknięciach myszką będą w stanie wykonać potrzebne operacje – bez konieczności wprowadzania zbyt wielu danych czy informacji a tym bardziej bez konieczności przemieszczania się między systemami. Zintegrowanie środowiska IT banku z rozwiązaniami klasy ERP spełnia oczekiwania świadomego informatycznie przedsiębiorcy, który ceni sobie jakość obsługi całego procesu oraz bezpieczeństwo przesyłanych danych – mówi Zbigniew Rymarczyk, wiceprezes Comarch oraz dyrektor Sektora ERP.

CitiConnect API sprawdzi się w różnych aspektach działania firmy

CitiConnect API sprawdzi się w różnych aspektach działania firmy – usprawnia takie procesy jak zwrot towarów i natychmiastowy zwrot środków klientom, umożliwia też błyskawiczną wypłatę ubezpieczenia w przypadku szkód komunikacyjnych. Integracja systemu firmy z systemem do realizacji płatności za pośrednictwem API oznacza szybsze i zautomatyzowane płatności lub ich zwroty, i, finalnie, większe zadowolenie klienta.

– Wiemy, że dynamika działania firmy, przekładająca się na jej wzrost, to jedna z najbardziej istotnych kwestii dla klientów Citi Handlowy. Wspieramy naszych klientów w skutecznym rozwoju ich biznesu oferując innowacyjne i technologicznie zaawansowane funkcjonalności, takie jak CitiConnect API. Podpowiadamy, jak wykorzystać potencjał nowych, cyfrowych technologii i przełożyć go na wymierne korzyści dla budowania pozycji firmy – mówi Sebastian Perczak, Szef Pionu Bankowości Przedsiębiorstw Citi Handlowy.

CitiConnect API pozwala na integrację systemów Comarch z systemem Citi Handlowy

Przynależność banku do globalnej grupy Citi oznacza, że funkcjonalności związane z  automatyzacją i integracją systemów ERP mogą być oferowane klientom na większości światowych rynków.

Summa Linguae Technologies: – Jako firma cyfrowa działamy na wielu rynkach, na każdym z nich potrzebujemy sprawdzonych i dopasowanych do naszych potrzeb rozwiązań. Dzięki Citi i Citi Handlowy, działając globalnie, możemy korzystać z lokalnych, najbardziej odpowiadających nam funkcjonalności – takich jak CitiConnect API dla systemów Comarch w Polsce. Integrując nasze systemy finansowo-księgowe z bankiem, zwiększamy efektywność firmy w globalnej skali – to nieoceniona korzyść dla firmy w dzisiejszych czasach.

Źródło: Citi Handlowy