Centra obsługi klienta będą działać mobilnie

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

nowe.technologie.08.400x259Integrated Solutions (IS), wyspecjalizowany integrator ICT należący do Orange Polska, zrealizował badanie dotyczące potrzeb polskich przedsiębiorstw w zakresie systemów Contact Center. Łatwa integracja ze środowiskiem IT firmy (35 proc.) i szybki czas wdrożenia (30 proc.), to dwa czynniki, na które firmy zwracają szczególną uwagę, decydując się na wdrożenie systemu CC.

Z kolei organizacje, które już posiadają rozwiązania do zarządzania centrum obsługi klienta oprócz kwestii integracji, za priorytetowe uznają także ergonomiczny interfejs systemu (75 proc.) oraz obecność funkcji do  raportowania (38 proc.).

Zdaniem respondentów trendy, które w najbliższym czasie zdominują rynek Contact Center to mobilne CC i praca zdalna konsultantów oraz łączenie wszystkich narzędzi do obsługi w jeden system.

Spodziewamy się, że to właśnie technologia cloud computing i korzystanie z systemu w formie usługi, będą odpowiedzią na przyszłe zapotrzebowanie polskich przedsiębiorstw w obszarze organizacji centrum kontaktu z klientami” – mówi Robert Merecki, kierownik Działu Zintegrowanych Rozwiązań Contact Center, Integrated Solutions.

141015.contact.center.grafika.badanie.600

Marcin Złoch