BTA: potencjał na polskim rynku

BTA: potencjał na polskim rynku
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
W styczniu BTA zarejestrowało oddział w Polsce, otwierając tym samym szóstą placówkę poza główną siedzibą na Łotwie. BTA jest obecne na polskim rynku od 2009 roku, kiedy to zaczęło oferować swoje produkty ubezpieczeniowe na zasadzie swobody świadczenia usług.

W Polsce BTA ściśle współpracuje z Reso – partnerem w tworzeniu sieci sprzedaży i zarządzaniu odszkodowaniami. Nie ma żadnych znaczących zmian w tej współpracy z racji otwarcia polskiego oddziału. BTA w dalszym ciągu będzie kontynuować rozwój sieci agentów sprzedaży wspólnie z Reso.

Obecnie w Polsce zajmujemy się sprzedażą głównie obowiązkowych ubezpieczeń OC komunikacyjnych. Jednak z otwarciem oddziału planujemy rozpocząć naszą działalność od dokładnej analizy potrzeb rynku i potencjalnych klientów” – wyjaśnia Lauris Boss, dyrektor oddziału BTA w Polsce. „Naszym celem jest dopasowanie produktów BTA do potrzeb tutejszego rynku. Będziemy pracować nad znalezieniem innowacyjnych i ciekawych rozwiązań, by spełnić oczekiwania klientów w zakresie dobrowolnych ubezpieczeń” – dodaje Lauris Boss, który widzi potencjał dla produktów BTA na polskim rynku.

Źródło: Polska Izba Ubezpieczeń