BPS zachęca swoich klientów do ekologicznych zmian

BPS zachęca swoich klientów do ekologicznych zmian
Źródło: BPS
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
W ramach trwającej kampanii "EKO?Logiczne, że się opłaca!" Zrzeszenie BPS rozdystrybuuje ponad 2 miliony egzemplarzy gazetki edukacyjnej "Mój Bank". W artykułach poruszana jest tematyka ekologicznych zmian w polskich domach, podawane są wyliczenia konkretnych oszczędności, a także promowane kredyty gotówkowe na cele ekologiczne.

Drukowana gazetka to nowe narzędzie wsparcia sprzedaży w ramach naszej kampanii promocyjnej. Chcemy w ten sposób dotrzeć do osób, które rzadziej korzystają z Internetu. Edukacyjny charakter gazetki ma też zapewnić jej uniwersalność i „dłuższe życie” – wierzymy, że poszczególne egzemplarze będą przeglądane przez kilka osób. mówi Robert Szymański, Dyrektor Biura Marketingu Banku BPS.

Gazetka zatytułowana została „Mój Bank”, czyli analogicznie do nazwy strony internetowej Zrzeszenia.

Ułatwia to integrację komunikacji online i offline. Dzięki nowoczesnemu, dynamicznemu projektowi, ikonografikom oraz artykułom ma zainteresować czytelników, przekonać ich do zapoznania się z ofertą, a w konsekwencji zachęcić do bezpośredniego kontaktu z Bankiem Spółdzielczym działającym w okolicy.

W gazetce znajdują się informacje, jak wyszukać placówkę korzystając ze strony internetowej www.mojbank.pl lub dzwoniąc na Infolinię.

Tematem przewodnim gazetki, tak jak całej kampanii, jest ekologia jako rozsądne i korzystne rozwiązanie.

Obok tematów „Eko?logicznych!” pojawią się też inne, w tym nowa promocja dla użytkowników kart, związana ze zbliżającymi się zimowymi igrzyskami olimpijskimi. Dodatkowo, gazetka przypomina o loterii trwającej do 9 listopada.

Klienci realizujący swoje plany z kredytami z Banków Spółdzielczych Grupy BPS mogą w niej wygrać codziennie, od poniedziałku do piątku, 5000 zł.

Gazetka „Mój Bank” będzie dystrybuowana zgodnie ze wskazaniami banków zrzeszonych w Grupie BPS na obszarze ich działalności. Część nakładu trafi również do placówek, zamiast tradycyjnych ulotek.

  Główną zaletą kolportażu adresowego jest wysoka efektywność dotarcia, w przedziale 80-90 proc. – wyjaśnia Robert Szymański.

– Jak pokazują badania, gazetki traktowane są przez odbiorców inaczej niż klasyczna reklama: ich treść jest bogatsza i przez to uznawana za wiarygodną.

W ramach kampanii „EKO?Logiczne, że się opłaca!”Grupa BPS promuje kredyty gotówkowe na cele ekologiczne i nie tylko. Środki przeznaczyć można zarówno na większe inwestycje, takie jak termomodernizacja mieszkania lub domu, czy montaż instalacji pozyskujących energię ze źródeł odnawialnych (fotowoltaika, wiatraki, biomasa), ale również drobniejsze, jednorazowe zakupy, np. urządzeń AGD z klasą energooszczędności A+++, rowerów, hulajnóg.

Eksperci prezentują również przykładowe kalkulacje oszczędności, które można uzyskać decydując się na konkretne ekologiczne rozwiązania przy założeniu wykorzystania różnych dostępnych form dofinansowania.

Źródło: Zrzeszenie BPS