BLIK w Banku Spółdzielczym w Brodnicy dla posiadaczy aplikacji mobilnej BSBrodnica

BLIK w Banku Spółdzielczym w Brodnicy dla posiadaczy  aplikacji mobilnej BSBrodnica
Źródło: BS Brodnica
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Klienci Banku Spółdzielczego w Brodnicy mogą już korzystać z BLIKA. Dzięki temu wygodnie i bezpiecznie zapłacą za zakupy w internecie i sklepach stacjonarnych, a także wypłacą pieniądze z bankomatów. Usługa dostępna jest dla osób korzystających z aplikacji mobilnej BSBrodnica.

Do grona banków udostępniających płatności mobilne BLIK dołączył właśnie Bank Spółdzielczy w Brodnicy – jeden z najnowocześniejszych, a jednocześnie najstarszych banków spółdzielczych w Polsce – powstał w 1862 roku. Od teraz jego klienci, mogą szybko i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych i w punktach usługowych oraz wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty.

BLIK był dla nas jednym z priorytetowych systemów, jakie chcieliśmy udostępnić naszym klientom

Z możliwości BLIKA klienci mogą skorzystać poprzez aplikację mobilną BSBrodnica, która jest dostępna na urządzeniach z systemem Android oraz iOS.

–  BLIK był dla nas jednym z priorytetowych systemów, jakie chcieliśmy udostępnić naszym klientom. Jesteśmy przekonani, że wygoda i funkcjonalność tego rozwiązania spotka się z ich dużym zainteresowaniemmówi Grzegorz Głowacki, Dyrektor Departamentu IT BS Brodnica.

– Poza obecnymi funkcjonalnościami w najbliższym czasie planujemy udostępnienie również innej usługi, takiej jak przelew na numer telefonu BLIK – podkreśla Grzegorz Głowacki.

Czytaj także: Nowoczesny Bank Spółdzielczy | Sytuacja Sektora | Zarządzamy zmianą z zachowaniem spółdzielczej tożsamości

BLIK: 424 mln transakcji w 2020 roku

Płatności BLIKIEM z kwartału na kwartał cieszą się wśród użytkowników rosnącą popularnością. Na koniec 2020 roku z tego rozwiązana aktywnie korzystało aż 7 mln osób.

BLIK jest najczęściej polecany przez użytkowników ze względu na szybkość płatności, wygodę i łatwość korzystania, jak również bezpieczeństwo

W 2020 roku zrealizowano nim 424 mln transakcji, czyli prawie dwa razy więcej niż w 2019 roku. Natomiast od czasu uruchomienia systemu, czyli od lutego 2015 roku użytkownicy zapłacili BLIKIEM 777 mln razy.

– BLIK jest systemem płatności, który daje użytkownikom wiele możliwości. Sprawdza się doskonale w trakcie zakupów w sklepach stacjonarnych, jak i tych internetowych, a także podczas wypłacania gotówki z bankomatów. Cieszymy się, że popularność BLIKA i jego potencjał dostrzegają kolejne banki – mówi Adam Kokoszkiewicz, Dyrektor Departamentu Sprzedaży Polskiego Standardu Płatności, operatora systemu płatności mobilnych BLIK.

–  Według badań KANTAR Polska BLIK jest najczęściej polecany przez użytkowników ze względu na szybkość płatności, wygodę i łatwość korzystania, jak również bezpieczeństwo. Nie mam wątpliwości, że właśnie te cechy docenią klienci brodnickiego Banku Spółdzielczegododaje Adam Kokoszkiewicz.

Czytaj także: BLIK ma za sobą najlepszy rok w historii: 424 miliony transakcji o wartości 57 miliardów zł w 2020 r.

BLIK w ciągłym rozwoju

BLIK to powszechny standard płatności mobilnych. Możliwość skorzystania z BLIKA w aplikacjach bankowości mobilnej ma obecnie ponad 95 proc. wszystkich klientów krajowych instytucji płatniczych.

Za rozwój systemu odpowiada spółka Polski Standard Płatności (PSP). PSP stale rozwija możliwości BLIKA tak, aby system był jak najbardziej funkcjonalny dla jego użytkowników.

Czytaj także: Jak pandemia zmieniła bankowanie Polaków? Digitalizacja z prędkością światła i BLIKOWANIE na potęgę

Źródło: Bank Spółdzielczy w Brodnicy, BLIK