Biura nieruchomości, deweloperzy, usługodawcy oraz klienci w jednym serwisie

Biura nieruchomości, deweloperzy, usługodawcy oraz klienci w jednym serwisie
Źródło: HRE Investments.
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Świadomi klienci, zweryfikowane oferty, bogate zaplecze eksperckie, technologia oparta na sztucznej inteligencji oraz funkcjonalności znane z popularnej aplikacji randkowej - takie są główne cechy serwisu, wprowadzającego nową jakość na rynku. Mieszkanie.pl łączy biura nieruchomości, deweloperów i usługodawców z precyzyjnie zdefiniowanymi klientami. Za serwisem stoi HRE Investments.

Czy można poflirtować z biurem nieruchomości, zaczepić dewelopera, sprzedać mieszkanie „matchując się” z chętnym na jego zakup lub umówić „na randkę” z hydraulikiem?

W serwisie publikowane są analizy dotyczące cen mieszkań, kredytów czy wynajmu, ale także fachowe treści poświęcone wystrojowi wnętrz lub kwestiom związanym z remontem

Serwis Mieszkanie.pl udowadnia, że taka forma obrotu i zarządzania nieruchomościami jest nie tylko możliwa, ale też bardzo atrakcyjna. W swoim funkcjonowaniu wykorzystuje mechanizm znany z popularnej aplikacji randkowej, przez co tworzy nową jakość relacji na rynku nieruchomości.

– Naszym nadrzędnym celem jest zapewnienie wartości wszystkim uczestnikom rynku nieruchomości mieszkaniowych. Użytkownikom indywidualnym serwis dostarcza zweryfikowanych ofert i rzetelnej wiedzy.

Biurom nieruchomości i deweloperom daje dostęp do sprecyzowanego odbiorcy, możliwość budowy eksperckiego wizerunku oraz kontaktu ze zbywcami. Usługodawcom – szansę na profesjonalne zaprezentowanie swojej oferty.

Ten serwis to użyteczność, wiedza i relacje, ale także olbrzymi potencjał biznesowy oraz korzyści płynące z synergii naszych działań – mówi Michał Cebula, Prezes Zarządu Mieszkanie.pl oraz Wiceprezes Zarządu HRE Investments.

Czytaj także: Czy obecnie warto kupić nowe mieszkanie bezpośrednio u dewelopera?

Rynek wymaga nowego podejścia i profesjonalizacji

Rynek nieruchomości wciąż jest dosyć konserwatywny, a funkcjonujące na nim rozwiązania powtarzalne. Mieszkanie.pl ma przełamywać ten schemat, oferując użytkownikom emocjonujące podejście do kupna lub sprzedaży mieszkania czy wynajęcia specjalisty.

Użytkownicy indywidualni mogą liczyć tu na sprawdzone, dobrze dopasowane oferty, rzetelną wiedzę, brak nachalnej reklamy oraz atrakcyjny mechanizm wyszukiwania.

Dla użytkowników takich jak biura nieruchomości czy deweloperzy to natomiast możliwość nawiązania bezpośredniej relacji z klientami, partnerami, a nawet potencjalnymi pracownikami. Serwis ma odpowiadać również na potrzeby bardzo rozdrobnionego rynku usługodawców.

Użytkownicy indywidualni mogą liczyć na sprawdzone, dobrze dopasowane oferty, rzetelną wiedzę

Zarządzający stworzyli specjalną propozycję dla małych przedsiębiorców, którym organizują sesję zdjęciową i tworzą profesjonalną stronę prezentującą ich ofertę. Każdy usługodawca jest osobiście weryfikowany, a następnie otrzymuje certyfikat, który potwierdza jakość świadczonych przez niego usług.

Czytaj także: „Kosmicznie” wzrosty cen mieszkań w I kw. 2021 r.

Eksperckie zaplecze

Za powstaniem serwisu stoi HRE Investments. Działający w jego obrębie think tank publikuje raporty na temat rynku nieruchomości, ale też stanowi merytoryczne i eksperckie wsparcie części redakcyjnej serwisu.

Mieszkanie.pl jest bowiem nie tylko źródłem zweryfikowanych ogłoszeń, lecz również inspiracji oraz wiedzy. W serwisie publikowane są analizy dotyczące cen mieszkań, kredytów czy wynajmu, ale także fachowe treści poświęcone wystrojowi wnętrz lub kwestiom związanym z remontem.

Jego największy kapitał stanowi bogate zaplecze eksperckie oraz dostarczana użytkownikom wiedza. Niemniej ważny jest także rodzący się sentyment do marki. W ciągu ostatnich miesięcy funkcjonowania, jako portal ekspercki, zgromadził ponad 0,5 mln unikalnych użytkowników.

Technologia, która uczy się użytkownika

Siłą napędową serwisu, będącego jednocześnie profesjonalnym software housem, jest zastosowana w nim technologia. Mieszkanie.pl wyróżniają rozwiązania user experience znane z aplikacji randkowych, „odwrócona wyszukiwarka”, a także wykorzystanie sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego.

Znany już wielu użytkownikom system „matchowania” ułatwia im znalezienie dobrze dopasowanej oferty oraz zwiększa emocje towarzyszące procesowi wyszukiwania. Tzw. odwrócona wyszukiwarka sprawia natomiast, że to oferta dopasowuje się do konkretnego profilu. Ułatwiają to mechanizmy AI oraz uczenia maszynowego, dzięki którym potrzeby użytkowników identyfikowane są coraz dokładniej, a serwis nieustannie uczy się, jak najlepiej dopasować partnerów.

Mieszkanie.pl wyróżniają rozwiązania user experience znane z aplikacji randkowych

Serwis zgromadził już szereg podmiotów z branży nieruchomości oraz pierwszych usługodawców, których oferty są regularnie weryfikowane i dodawane. Serwis jest także otwarty na partnerów z całej Polski. Żeby dołączyć muszą oni jednak przejść proces weryfikacji, która daje pewność, że zamieszczane ogłoszenia będą tylko wysokiej jakości.

Czytaj także: Rynek mieszkaniowy w I kwartale 2021 roku: kredyt hipoteczny wciąż tańszy niż najem, ale trend się zmienia?

Źródło: HRE Investments