Bankowość prywatna mBanku na szczycie polskich i światowych rankingów

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

mbank.03.400x153Prestiżowy brytyjski magazyn finansowy Euromoney już po raz siódmy uznał Private Banking mBanku za najlepszy w Polsce. Bank został także doceniony przez krajowych ekspertów, zdobywając po raz trzeci z rzędu najwyższą, pięciogwiazdkową ocenę w ratingu usług bankowości prywatnej miesięcznika Forbes.

Brytyjczycy co roku dokonują zestawienia najlepszych światowych instytucji świadczących usługi z zakresu bankowości prywatnej. W tegorocznym, 12. Euromoney’s Private Banking and Wealth Management Survey, w odróżnieniu od poprzednich edycji, nie były jednak brane pod uwagę wyniki finansowe. Klasyfikacja powstała w oparciu o oceny specjalistów z branży i ich nominacje, czyli recenzje, które banki otrzymały od swoich bezpośrednich konkurentów. W sondażu wzięło udział blisko 450 instytucji. Zaprezentowano rankingi dla 69 państw świata, a także zestawienie globalne i z podziałem na poszczególne regiony geograficzne. mBank został uznany za numer jeden w obszarze private banking w Polsce.

– Wyróżnienie przyznane przez Euromoney ma dla nas wartość szczególną, ponieważ świadczy o tym, że rynek międzynarodowy zauważa i ocenia pozytywnie naszą obecność oraz rozwiązania zaproponowane najzamożniejszym klientom. Na zwycięstwo w kategorii generalnej złożyły się wygrane również w podkategoriach: asset management, doradztwo inwestycyjne czy planowanie sukcesji – wyjaśnia Małgorzata Anczewska, dyrektor Biura Bankowości Prywatnej mBanku i prezes mWealth Management.

Tytuł Best Private Bank in Poland nie jest jedynym, który w tym roku zdobył Private Banking & Wealth Management mBanku. W lutowym wydaniu polskiej edycji magazynu Forbes został opublikowany rating, w którym bankowość prywatną mBanku oceniono najwyżej, czyli aż na pięć gwiazdek. Bank, m.in. dzięki szerokiej ofercie inwestycyjnej (w tym autorskiej strategii Wielu Klas Aktywów, której zadaniem jest wypracowanie pozytywnej stopy zwrotu niezależnie od koniunktury giełdowej), elastycznym i innowacyjnym rozwiązaniom oraz najwyższym standardom obsługi klienta, zajął pozycję lidera trzeci rok z rzędu.

Źródło: mBank