Bankowość i Finanse | Media Społecznościowe | Branża finansowa oczami internautów

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Za pomocą narzędzia do badania opinii internautów przeanalizowaliśmy setki tysięcy dyskusji dotyczących rynku finansowego w Polsce. Badaliśmy, w jaki sposób konsumenci opisują bieżące wydarzenia, jak zareagowali na wejście Aion Banku na rynek polski oraz o których produktach finansowych rozmawiają najczęściej. Przyjrzeliśmy się również emocjom towarzyszącym dyskusji w sieci na temat branży finansowej, kredytów gotówkowych oraz poszczególnych banków.

Artykuł powstał na podstawie danych z monitoringu internetu firmy SentiOne. Dzięki algorytmom monitorującym wypowiedzi w internecie, SentiOne od 9 lat wspiera największe polskie marki w analizie rynku i badaniu trendów.

Nieśmiałe początki Aion Banku w Polsce

W 2021 r. swoje usługi w Polsce ma uruchomić cyfrowy Aion Bank, którego szefem jest Wojciech Sobieraj, założyciel Alior Banku. Aion obiecuje połączenie najnowszych technologii z bezpieczeństwem i gwarancjami tradycyjnego banku europejskiego.

Za stałą, miesięczną opłatę członkowie Aion Premium mogą korzystać z szeregu produktów oszczędnościowych, takich jak rachunki oszczędnościowe, lokaty o wysokim oprocentowaniu oraz darmowe zarządzanie aktywami ETF.

Czy nowy gracz na polskim rynku bankowości elektronicznej i mobilnej przebija się już do świadomości konsumentów? Analizując dotychczasowe dyskusje, możemy stwierdzić, że bank jeszcze nie zaistniał wśród internetowej społeczności. Wzmianki na jego temat pojawiają się jedynie przy okazji publikacji prasowych o jego wejściu do Polski oraz przedstawiania sylwetki założyciela Wojciecha Sobieraja i dyrektora regionalnego Karola Sadaja.

...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na BANK.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Źródło: Miesięcznik Finansowy BANK