Banki spółdzielcze i ich partnerzy: Rekomendacje na kryzysk

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

MACIF najbardziej rentowny

Arthur D. Little, światowy lider konsultingu i doradztwa uznał MACIF za najbardziej rentownego ubezpieczyciela europejskiego.

Raport został sporządzony na podstawie badania 50 największych ubezpieczycieli majątkowych z 14 krajów. Badaniu poddano relację kosztów operacyjnych netto do składki przypisanej netto. MACIF wykazał się najniższym wskaźnikiem (14,23 proc. – przy średniej europejskiej na poziomie 25,18 proc.). W Polsce MACIF reprezentowany jest przez MACIF Życie TUW, jedyne w kraju towarzystwo ubezpieczeń wzajemnych, które oferuje produkty ubezpieczenia na życie dla szerokiego kręgu odbiorców.

Technika Shannona na codzienne zakupy

Przepychanki klientów przy półce, zazdrosne spojrzenia kierowane ku tym, którym na wyprzedaży udało się dostać ostatnie egzemplarze towaru, a następnie długie oczekiwanie w kolejce do kasy. Chyba nie najprzyjemniejsze wspomnienia – prawda? Organizacja Visa postanowiła raz na zawsze odesłać do lamusa wyobrażenie stresujących, działających na nerwy zakupów, wprowadzając nowy, zaskakujący spot reklamowy z Billem Shannonem, jedynym w swoim rodzaju artystą „tańca ulicznego”.

Bill Shannon, którego los zmusił do chodzenia o kulach, zyskał sławę dzięki temu, że osiągnął niewiarygodną płynność tanecznych ruchów. Artysta wypracował styl, znany jako „technika Shannona”, w którym wykorzystuje kule oraz inne pomoce i przedmioty, w tym również deskorolkę. W spocie reklamowym Visa ta technika pozwala mu dokonywać codziennych zakupów bez wysiłku, „tanecznym krokiem” – w stylu niespotykanym dotąd na ekranie polskiej telewizji. Nowy spot reklamowy z Billem Shannonem doskonale ilustruje hasło organizacji płatniczej: „Visa – żyje się lepiej”, zwłaszcza w jego angielskiej wersji: „Life flows better with Visa” (dosł.: „życie płynie lepiej z Visa”).

Solidny pracodawca

Bank Spółdzielczy w Radomsku, jako jedna z trzech firm w województwie łódzkim, otrzymał tytuł „Solidnego pracodawcy 2008”, przyznany przez Grupę Media Partner. Patronat honorowy nad konkursem sprawuje minister pracy i polityki społecznej. Kapituła konkursu brała pod uwagę następujące kryteria: warunki pracy, terminowość wypłat, świadczenia socjalne, szkolenia pracowników, opinie o firmie (pozyskiwane m.in. z urzędu pracy, władz lokalnych, organizacji biznesowych), ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na bank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI