Bank SMART, czyli urodzony na smartfony

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

smart.bank.01.448x199Dziś wystartowała trzecia część kampanii reklamowej Banku SMART "Urodzony na smartfony". Kolejna odsłona prezentuje konto oszczędnościowe SMART Procent z oprocentowaniem w wysokości 4 procent.

Kampania „Urodzony na smartfony” została podzielona na trzy etapy. Pierwszy, wprowadzający ukazywał jedynie „brzuch” kobiety w ciąży. W ten sposób Bank SMART wywołał zaciekawienie kampanią, jednocześnie się nie ujawniając. Kreacje odsyłały do strony kiedyrozwiazanie.pl, która wskazywała na zbliżający się czas rozwiązania zagadki. W drugim etapie zrealizowano kampanię wizerunkową pod hasłem „Urodzony na smartfony”. Bank wykorzystał intrygującą kreację prezentującą „telefon w ciąży”. Podkreślił w ten sposób, że bank został utworzony z myślą o urządzeniach mobilnych, zwłaszcza telefonach typu smartfon.

Trzeci etap, kampania konta oszczędnościowego „SMART Procent”, jest kontynuacją tego pomysłu. W kreacjach pojawia się „urodzony na smartfony” – małe dziecko, które w zabawny sposób wskazuje na główny benefit konta – wysokie oprocentowanie, które wynosi 4%. Motyw dziecka nawiązuje do młodego wieku Banku SMART, który właśnie się „urodził na smartfony” i jest pierwszym w Polsce bankiem mobilnym. Wskazuje także na zachodzące zmiany.

140701.konto.200x

– Jesteśmy świadkami narodzin „generacji mobile”, ponadpokoleniowego zjawiska, które w coraz większym sposób zmienia nasze życie. Dotyczy to nie tylko bardzo młodych ludzi. Według wyników badań z bankowości mobilnej w Polsce najchętniej korzystają osoby w wieku 25-45 lat, którzy z racji trybu życia po prostu chcą być mobilni. Właśnie do nich, czyli ludzi ceniących czas i pieniądze, kierowana jest oferta Banku SMART – mówi Tomasz Lipiński, odpowiedzialny za marketing w Banku SMART.

„Urodzonego na smartfony” można oglądać w Internecie, telefonach komórkowy oraz na citylightach w największych polskich miastach. Kampania konta oszczędnościowego SMART Procent potrwa do końca lipca.

Za kreacje i realizację kampanii odpowiada agencja Ambasada BC, a za zakup mediów dom mediowy Carat.

SMART Procent to konto oszczędnościowe oprocentowane w wysokości 4%. Konto nie posiada tzw. progów oprocentowania. Wszystkie zgromadzone na nim środki „pracują” koncie tak samo. Klienci posiadają swobodny dostęp do swoich środków mogąc wypłacić pieniądze bez utraty odsetek jak ma to miejsca np. na lokatach. Jeden przelew w miesiącu na inne konto w Banku SMART jest darmowy.

Bank SMART to pierwszy bank mobilny. Finanse bez ograniczeń dla każdego. Dyskont finansowy przeznaczony dla ludzi ceniących czas i pieniądze. Dziś Bank SMART oferuje konto dla klientów indywidualnych (SMART Konto) i firmowych (SMART Biznes Konto) za prawdziwe zero złotych. Gwarantujemy bezpłatne prowadzenie konta, darmowe przelewy, a w przypadku kont firmowych także darmowe przelewy do ZUS/US. Konto można założyć przez aplikację na smartfonie czy tablecie. Bank na Androida i iOS jest do pobrania na stronie www.banksmart.pl, a także w sklepach Google Play i App Store.

Prawdziwe zero złotych dotyczy także kart do kont. Do końca 2014 r. wypłaty z bankomatów w Polsce i na świcie są bezpłatne. Później gwarantujemy trzy darmowe wypłaty, nie ważne gdzie wykonane, w Polsce czy na świecie.

Wkrótce w Banku SMART będą dostępne kredyty oraz depozyty.

FM Bank PBP S.A.