Bank Pocztowy z nowym dostawcą usług outsourcingu kart płatniczych

Bank Pocztowy z nowym dostawcą usług outsourcingu kart płatniczych
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Bank Pocztowy wybrał firmę First Data Polska na nowego dostawcę usług outsourcingu kart płatniczych. Firmy skutecznie przeprowadziły już proces migracji danych z systemów kartowych banku do systemów First Data, co rozpoczyna nowy etap współpracy.

Umowa outsourcingowa z Bankiem Pocztowym obejmuje migrację kart debetowych i kredytowych do systemów #FirstDataPolska

Umowa outsourcingowa z Bankiem Pocztowym obejmuje migrację kart debetowych i kredytowych do systemów First Data Polska – zarządzanie, obsługę wydawnictwa,  autoryzację i rozliczenia transakcji oraz wdrażanie innowacyjnych produktów i usług kartowych, w tym płatności mobilnych.

Wybraliśmy First Data Polska ze względu na doświadczenie w budowaniu polskiego rynku płatności bezgotówkowych, dostarczane innowacje i profesjonalizm usług outsourcingowych. Chcemy, by wszystkie realizowane przez Bank działania, także te z udziałem nowych partnerów, wspierały nadrzędny cel, jakim jest skuteczna realizacja strategii Banku na lata 2017-2021 – mówi Robert Kuraszkiewicz, wiceprezes zarządu Banku Pocztowego.

Strategia Banku Pocztowego zakłada osiągnięcie pozycji lidera bankowości detalicznej w Polsce regionalnej, w szczególności w mniejszych miejscowościach. Bank Pocztowy ma stać się bankiem chętnie wybieranym przez rodziny i mikrofirmy oraz uczestników rynku e-commerce, liczącym się partnerem inicjatyw rządowych i społecznych oraz integratorem i głównym dostawcą usług finansowych w Grupie Poczty Polskiej.

Z Bankiem Pocztowym łączy nas zaangażowanie w działania na rzecz sektora publicznego  w obszarze rozwoju obrotu bezgotówkowego – podkreśla Jolanta Rycerz, członek zarządu i dyrektor pionu współpracy z instytucjami finansowymi w First Data Polska. – Jestem przekonana, że współpraca tak dobrze rozpoznawalnych polskich marek jak Bank Pocztowy, i First Data® Polcard® zaowocuje atrakcyjnymi produktami i usługami płatniczymi dla administracji, biznesu i klientów detalicznych.

Marcowa migracja

Przenoszenie danych zostało szczegółowo i skrupulatnie zaplanowane i przetestowane przez ekspertów Banku Pocztowego i First Data Polska. Migracja danych ok. 300 tys. kart debetowych i 10 tys. kart kredytowych została przeprowadzona w ostatni weekend marca 2018.

Proces migracji przebiegał dla klientów banku w sposób niezauważalny – klienci mogli korzystać ze swoich kart bez żadnych zakłóceń i żadnej przerwy. Również karty i PIN-y pozostały takie same i nie wymagają wymiany.

Współpraca w wielu obszarach

Wcześniej, Bank Pocztowy i First Data Polska informowały o poszerzeniu zakresu współpracy poprzez włączenie do oferty produktowej banku terminali płatniczych, które oferuje w ramach Programu Polska Bezgotówkowa oraz w sprzedaży komercyjnej. Jest to inicjatywa wspierająca rozwój mikro, małych i średnich firm oraz klientów instytucjonalnych, wpisująca się w aktualną strategię banku.

Alicja Lelek