Bank Pekao zaprezentował nowości w aplikacji PeoPay

Bank Pekao zaprezentował nowości w aplikacji PeoPay
Aplikacja Peopay Fot. Bank Pekao
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Bank Pekao wprowadził dodatkowe opcje personalizacji w aplikacji mobilnej PeoPay - nowe widżety dla produktów inwestycyjnych i programu lojalnościowego Master Card Bezcenne Chwile.

Aby skorzystać z nowych możliwości aplikacji wystarczy dodać widżet, czyli element graficznego interfejsu użytkownika wyświetlający określone informacje, do swojego pulpitu PeoPay, rozszerzając dzięki temu użyteczność aplikacji. Dzięki temu użytkownik będzie mógł obserwować procentową strukturę swojego portfela inwestycyjnego, sprawdzić informacje o swoim rachunku maklerskim i obligacyjnym oraz o produktach funduszowych, które określił podczas konfiguracji widżetu.

Co więcej – klienci, którzy są zapisani do programu MasterCard Bezcenne Chwile, mogą dodać widżet, dzięki któremu zobaczą postęp w zbieraniu punktów do swojej nagrody w ramach programu lojalnościowego.

Zmodyfikowano interfejs aplikacji PeoPay

To nie wszystko – w dążeniu do najwyższej satysfakcji klienta, interfejs aplikacji PeoPay został zmodyfikowany, czyniąc aplikację jeszcze bardziej intuicyjną i prostszą w użyciu. Na przykład wszystkie funkcje z kategorii „płatności” znajdują się teraz w jednym miejscu, dzięki czemu najpopularniejsze operacje klienci mogą wykonać wygodnie jednym kliknięciem.

Zmianie uległo również dolne menu aplikacji. Zakładkę „więcej” zastąpił przycisk „profil”, pozwalający na dostęp do szeregu funkcji prosto z menu nawigacyjnego. Użytkownik będzie więc mógł:

  • zmienić ustawienia swojej bankowości elektronicznej
  • sprawdzić i zaktualizować swoje dane
  • skontaktować się z bankiem
  • sprawdzić e-dokumenty
  • zadzwonić na infolinię
  • sprawdzić co się dzieje na kontach dzieci.

Czytaj także: Bank Pekao wprowadził nową aplikację mobilną dla firm PeoBIZ >>>

Elementy te zostały lepiej pogrupowane oraz uatrakcyjnione wizualnie. Wszystko po to, aby użytkownicy aplikacji łatwiej i szybciej mogli odnaleźć potrzebne funkcje.

– Nieodłącznym elementem strategii rozwoju aplikacji PeoPay jest użyteczność. Stawiamy na najlepszy UX, który przekłada się na zadowolenie naszych klientów. PeoPay jest wciąż jedną z najlepiej ocenianych aplikacji bankowych w sklepach. Codziennie wsłuchujemy się w głosy naszych klientów i dostarczamy rozwiązania dostępne i proste dla każdego – mówi Bartosz Zborowski, dyrektor Departamentu Innowacji i Kanałów Zdalnych, Bank Pekao S.A.

Możliwość składania wniosków o 21 nowych zaświadczeń

Dodatkowo dla klientów biznesowych prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą udostępniono możliwość składania wniosków o 21 nowych zaświadczeń w serwisie Pekao24 dla firm, aplikacji PeoPay oraz przez infolinię banku.

Grupy zaświadczeń, które wprowadzono:

  • opinia bankowa
  • zaświadczenia do rachunków
  • zaświadczenia o transakcjach na rachunkach
  • zaświadczenia do kredytów i pożyczek.

Podczas pracy przy aplikacji PeoPay, Bank Pekao S.A. za cel postawił sobie realizację potrzeb użytkowników, którzy chętnie korzystają z rozwiązań mobilnych i szukają narzędzi, które ułatwią im życie. Bank wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów, chcących mieć do dyspozycji wygodne interfejsy, przejrzystą estetykę i wiele możliwości personalizacji. Użytkownicy doceniają te starania, co znajduje odzwierciedlenie w statystykach – klienci mają obecnie ponad 3,2 mln aplikacji PeoPay zainstalowanych na swoich urządzeniach.

Źródło: Bank Pekao SA