Bank Millennium: z aplikacji mobilnej aktywnie korzysta już 2 miliony osób

Bank Millennium: z aplikacji mobilnej aktywnie korzysta już 2 miliony osób
Źródło: Bank Millennium
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Aplikacja mobilna Banku Millennium bije kolejny rekord. Bank może pochwalić się, że już 2 miliony klientów miesięcznie regularnie loguje się i aktywnie korzysta z aplikacji.

Mobilna bankowość cieszy się coraz większą popularnością. Klienci chcą mieć bank zawsze przy sobie, na wyciągnięcie ręki w smartfonie lub tablecie. Bank Millennium oferuje dostęp do swoich usług nie tylko w oddziałach lub przez przeglądarkę, ale właśnie przez nowoczesną i innowacyjną aplikację mobilną, która odnotowała kolejny rekord.

Czytaj także: BLIK Płacę później: w Banku Millennium ruszyły testy płatności odroczonych >>>

– Zaledwie 3 lata temu świętowaliśmy pierwszy milion, a dzisiaj podwajamy tę liczbę! Z miesiąca na miesiąc widzimy, jak klienci coraz chętniej korzystają z dostępu do banku w telefonie. Nasza aplikacja daje im wiele możliwości, a my dbamy, aby było ich coraz więcej. W tym roku udostępniliśmy rządowe wnioski o świadczenia rodzinne i jesteśmy pierwszym bankiem w Polsce, który ma je wszystkie w aplikacji. Proponujemy też klientom wiele opcji dodatkowych, a ostatnią naszą innowacją w tym obszarze są kody doładowujące do usług online – mówi Halina Karpińska, dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium.

Możliwości aplikacji mobilnej Banku Millennium

Aplikacja mobilna Banku Millennium umożliwia płatności zbliżeniowe telefonem, płatności BLIK, dostęp do produktów takich jak pożyczka, lokaty, plany inwestycyjne, usługi walutowe, ubezpieczenia. Można przez nią szybko skontaktować się z bankiem i uzyskać pomoc konsultanta lub chatbota Milli. Aplikację sparujemy z zegarkami Apple Watch, a także potwierdzimy w niej mobilnie transakcje, również te stacjonarne w oddziałach.

Bank podąża za swoimi klientami, których życie przeniosło się do sieci. Z aplikacją użytkownicy mogą łatwo zapłacić w Internecie, a jednocześnie skorzystać z programu zwrotów za zakupy w sklepach partnerów. Klienci banku mają w niej też dostęp do dodatkowych opcji takich jak zakup biletów parkingowych czy na komunikację miejską, bilety do kina, kody doładowujące do gier i innych usług online, płatności za autostrady. W aplikacji dostępna jest też zakładka MilleUrząd, gdzie można złożyć wnioski o świadczenia 500+, 300+, RKO i dofinansowanie do pobytu w żłobku.

Czytaj także: Bank Millennium najlepszym bankiem cyfrowym w Polsce wg Global Finance >>>

Aplikację mobilną Banku Millennium można pobrać na telefony z systemem Android i iOS ze sklepów Google Play, App Store i Huawei AppGallery.

Bank Millennium jest liderem rozwiązań cyfrowych na polskim rynku. Przez trzy lata z rzędu (2020, 2021, 2022) zdobywał tytuł Najlepszego Banku Cyfrowego w Polsce, przyznawany przez prestiżowy Magazyn Global Finance.

Źródło: Bank Millennium