Bank Millennium: kredyt gotówkowy dla jednoosobowej działalności gospodarczej dostępny online

Bank Millennium: kredyt gotówkowy dla jednoosobowej działalności gospodarczej dostępny online
Fot. Bank Millennium
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Klienci Banku Millennium, prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą, mogą uzyskać kredyt gotówkowy całkowicie online, w serwisie internetowym Millenet i aplikacji mobilnej. Możliwość ta dotyczy osób, które otrzymały od banku ofertę, przygotowaną na podstawie historii współpracy firmy z bankiem i spełnią warunki tej oferty. Środki mogą być wypłacone nawet w kilka minut po podpisaniu umowy online.

Wniosek o kredyt składa się z jednej, prostej strony, dane firmy zaciągają się automatycznie z CEIDG. Klient odpowiada tylko na kilka prostych pytań oraz wypełnia sekcję oświadczeń i zgód. Dalej wniosek procesuje się automatycznie i w przypadku decyzji pozytywnej klient od razu otrzymuje umowę do podpisu. Jeżeli kwota pożyczki nie wymaga zgody współmałżonka, środki wypłacane są nawet w ciągu kilku minut od podpisania umowy.

Rozwój oferty dla klientów prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą

– Rozwój oferty dla klientów prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą zajmuje szczególne miejsce w strategii naszego banku. W ramach projektów, dzięki którym realizujemy tę strategię, są zarówno zadania mające na celu stworzenie kompleksowej oferty produktowej dla tego segmentu, jak i takie, które mają na celu uproszczenie procesu kredytowego i jednocześnie ułatwiają dostęp do naszej oferty. Dlatego z przyjemnością pragniemy poinformować, że wdrożyliśmy rozwiązanie, które pozwoli naszym klientom na otrzymanie kredytu gotówkowego w wygodnym procesie online – mówi Waldemar Jarek, kierujący Wydziałem Kredytów Konsumpcyjnych w Banku Millennium.

Czytaj także: W Banku Millennium wsparcie dla firm, dzięki współpracy z Grupą EBI >>>

– Jak zawsze dbamy o budowanie wyjątkowych doświadczeń klientów, dlatego wniosek o kredyt gotówkowy dla mikroprzedsiębiorców jest krótki, transparentny i zautomatyzowany. Klient może go wypełnić wygodnie online, a dodatkowo na każdym etapie wniosku może korzystać ze wsparcia eksperta na czacie. Projektując to rozwiązanie, korzystaliśmy z naszych doświadczeń w budowaniu omnikanałowego procesu pożyczki gotówkowej dla klientów indywidualnych, który rozwijamy od kilku lat wspólnie z naszymi klientami. Udostępnienie tego procesu to dla nas krok milowy w drodze do realizacji naszej strategii, w której w segmencie mikroprzedsiębiorców cyfrowe procesy kredytowe są jednym z motorów wzrostu – mówi Tomasz Brzostowski, kierujący Wydziałem Sprzedaży w Bankowości Elektronicznej, Bank Millennium.

W przypadku kredytów, których kwota wymaga zgody współmałżonka lub gdy konieczne jest dostarczenie dodatkowych dokumentów, np. potwierdzającego rozdzielność majątkową, klient zostanie proszony o udanie się do dowolnej placówki Banku Millennium.

Źródło: Bank Millennium