Bank Millennium: konto firmowe można założyć bez wychodzenia z domu

Bank Millennium: konto firmowe można założyć bez wychodzenia z domu
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Klienci indywidualni Banku Millennium, którzy prowadzą działalność gospodarczą, mogą teraz założyć konto firmowe online, za pośrednictwem systemu bankowości internetowej Millenet. Do otwarcia konta wystarczy numer NIP - dane firmy zaciągają się automatycznie z bazy CEIDG, a umowa podpisywana jest przez klienta hasłem SMS.

Klienci Banku #Millennium, którzy prowadzą działalność gospodarczą, mogą założyć konto firmowe online, za pośrednictwem systemu bankowości internetowej #Millenet #kontofirmowe

Wprowadzenie usługi to pierwszy krok w kierunku realizacji strategii wspierania poprzez kanały elektroniczne rozwoju małego biznesu, realizowanej przez Bank Millennium. W ramach usługi możliwe jest otwarcie konta Mój Biznes wraz z kartą debetową do konta. Mogą z niej skorzystać klienci posiadający dostęp do systemu bankowości internetowej Millenet dla użytkowników indywidualnych, prowadzący małą firmę lub jednoosobową działalność gospodarczą. Po zalogowaniu do Millenetu, wystarczy wybrać opcję założenia konta firmowego i wpisać numer NIP, a pozostałe dane firmy podstawią się same. Konto zakładane jest po podpisaniu umowy kodem SMS i dostępne natychmiast po zakończeniu procesu. Klient może przełączyć się automatycznie do systemu bankowości internetowej dla firm i poruszać się swobodnie między tymi systemami, bez potrzeby dodatkowego logowania. Cały proces, jak wszystkie inne w kanałach elektronicznych Banku Millennium, został zaprojektowany zgodnie z najlepszymi praktykami UX.

Integracja systemu bankowego z CEIDG

– Wdrażając kolejne usługi kierujemy się przede wszystkim wygodą klienta. Taki jest też nowy proces zakładania konta firmowego – prosty i intuicyjny. Dzięki integracji systemu bankowego z Centralną Ewidencją i Informacją o Działalności Gospodarczej (CEIDG) większość danych firmy wpisywana jest do systemu bankowego automatycznie. Formalności po stronie klienta ograniczają się do minimum, a założenie konta zajmuje jedynie krótką chwilę. Mamy nadzieję, że przyczyni się to do ułatwienia stawiania pierwszych kroków przedsiębiorcom – mówi Ricardo Campos, dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium.

Źródło: Informacja prasowa Banku Millennium