Bank i Klient: Nowoczesna tradycja

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

bank.2012.07-08.foto.042.150xRozmowa ze Zbigniewem Jagiełło, prezesem zarządu Banku PKO BP S.A.

Jak ocenia Pan miniony rok? Kierowany przez Pana bank kolejny raz z r zędu pobił własny rekord, jeśli chodzi o wynik finansowy.

– To był dla nas dobry rok. PKO wypracował najwyższy zysk w historii, a osiągnięte wskaźniki efektywnościowe oraz rentowności plasują nas w czołówce banków europejskich. I to przy konserwatywnym podejściu do ryzyka oraz w warunkach dużej zmienności na rynkach wynikających z sytuacji zewnętrznej, leżącej poza Polską. Myślę, że nasi akcjonariusze mogą być usatysfakcjonowani.

Bank PKO BP mocno popracował w ostatnim czasie nad zmianą wizerunku.

– Rzeczywiście, wdrożyliśmy wiele inicjatyw dostosowujących ofertę produktową do zmieniających się oczekiwań klientów, zarówno detalicznych, jak i korporacyjnych. Zmiana w sposobie komunikacji z rynkiem, towarzysząca nowej ofercie intensywna kampania reklamowa i odświeżone logo PKO przyczyniły się do zmiany wizerunku banku, który dziś postrzegany jest nie tylko jako stabilny z tradycjami, ale także nowoczesny.

Z czego jest Pan najbardziej dumny?

– Najbardziej jestem dumny z naszych pracowników, ponieważ to dzięki ich wysiłkowi możliwa jest modernizacja banku oraz osiąganie bardzo dobrych wynikó...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na BANK.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI