Bank i Klient: Finansowe oskary rozdane Najlepsi w bankowości 2013

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

Głosami ponad 40 tys. internautów oraz grona ekspertów wybrano najlepsze produkty i usługi bankowe 2013 r. Na miejsce lidera powrócił mBank, wygrywając w największej liczbie kategorii. Organizatorzy plebiscytu "Złoty Bankier" 2013 - Bankier.pl i PayU - prezentują wyniki jubileuszowej V edycji głosowania.

28 banków, 104 produkty i usługi zgłoszone w kategoriach podstawowych i specjalnych, ponad 40 tys. głosujących – zakończyła się właśnie V edycja plebiscytu „Złoty Bankier”. Organizatorami wydarzenia są portal finansowy Bankier.pl i PayU S.A., lider rynku płatności internetowych w Polsce.

– Jubileuszowa V edycja plebiscytu „Złoty Bankier” wytyczyła kierunki przemian polskiej bankowości detalicznej. Relacje pomiędzy klientami i bankami coraz bardziej naznaczone są przez sposoby prowadzenia komunikacji. A dziś sukcesy rynkowe i poprawę wyników finansowych odnotowują te banki, które potrafią sprawnie komunikować się z klientami – mówi dr Bogusław Półtorak, redaktor naczelny Grupy Bankier.pl, Przewodniczący Kapituły Plebiscytu.

W tym roku internauci głosujący na stronie www.ZlotyBankier.pl oddali prawie dwa razy więcej głosów niż w roku ubiegłym. Zwycięzcom przyznano łącznie 11 statuetek „Złoty Bankier”. Które banki w tym roku okazały się najlepsze?

Banki w sieci – kto triumfował?

W V edycji plebiscytu „Złoty Bankier” pojawiły się dwie nowe kategorie – w tym roku internauci po raz pierwszy mogli wybrać bank najskuteczniej komunikują...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na BANK.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI