Aplikacje do prowadzenia firmy

Aplikacje do prowadzenia firmy
Fot. stock.adobe.com / xtock
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
W Akademii Przedsiębiorcy na stronach Fundacji Polska Bezgotówkowa w artykule „Technologia ułatwia biznes, czyli przydatne aplikacje do prowadzenia firmy” znaleźliśmy szereg podpowiedzi, które mogą przydać się przedsiębiorcom, także tym, którzy już od dawna prowadzą działalność gospodarczą.

„Jeżeli dana czynność może być automatyzowana, z dużym prawdopodobieństwem istnieje już odpowiednia technologia” – piszą eksperci zaproszeni do współpracy przy Akademii Przedsiębiorcy.

Jak zauważają przydatne mogą być aplikacje do zarządzania zleceniami, fakturami, dokumentami, sprzedażą czy mediami społecznościowymi.

Czas na dobór aplikacji

W czym konkretnie aplikacje mogą pomóc przedsiębiorcy?

Autorzy artykułu na stronach Fundacji Polska Bezgotówkowa   wskazują między innymi na planowanie zadań i zarządzanie nimi, dzielenie się dokumentami w czasie spotkań służbowych, automatyczne zarządzanie umowami, czy monitorowanie transakcji i wyników oraz organizację danych klientów.

Zwracają uwagę, że szereg aplikacji do zarządzania biznesem ma darmowe okresy próbne, co znacznie ułatwia wybór najlepszego dla firmy rozwiązania.

Którą aplikację wybrać?

Zaletą artykułu jest wymienienie nazw poszczególnych aplikacji i prezentacja ich najważniejszych zalet.

Więcej rad dotyczących stworzenia biznesplanu można znaleźć w artykule „Technologia ułatwia biznes, czyli przydatne aplikacje do prowadzenia firmy” na stronach Fundacji.

Czytaj także: Jak stworzyć dobry biznesplan?

Źródło: Fundacja Polska Bezgotówkowa / FPB