Amerykański ubezpieczyciel Amica Mutual, przy wsparciu Sollers Consulting, wprowadza system wyceny swoich produktów

Amerykański ubezpieczyciel Amica Mutual, przy wsparciu Sollers Consulting, wprowadza system wyceny swoich produktów
Michał Trochimczuk, Partner Zarządzający Sollers. Źródło: Sollers Consulting
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Amica Mutual uruchomiła przy wsparciu Sollers Consulting pierwsze produkty, których ocena ryzyka realizowana jest za pomocą Guidewire PolicyCenter.

Amica Mutual wdraża nowy moduł wyceny, aby lepiej wspierać rozwój działalności w Stanach Zjednoczonych.

W ramach podejścia opartego na oszczędnym zarządzaniu projektami, ubezpieczyciel stopniowo przechodzi z obecnego systemu ratingowego na Guidewire, we wszystkich liniach biznesowych.

Czytaj także: Sollers rozszerza swoją działalność w Polsce

Amica Mutual w chmurze

Wdrożenie nowego mechanizmu ratingowego jest częścią planów firmy dotyczących przeniesienia jej głównych systemów do chmury. Dzięki wsparciu specjalistów z Sollers Consulting wiele linii biznesowych zaczęło już korzystać z nowego modułu ratingowego.

-Nowy system ratingowy daje aktuariuszom możliwość samodzielnego zarządzania i pozwala ubezpieczycielowi na automatyzację testów. To znacznie przyspieszy procesy biznesowe i podniesie jakość wyników ‒ mówi Michał Trochimczuk, Partner Zarządzający Sollers.

Czytaj także: Sollers Consulting i Saga: nowy portal dla klientów uruchomiony dzięki zdalnej współpracy

System dla 49 stanów

Wymiana istniejącego systemu jest częścią większej restrukturyzacji najdłużej działającego w Stanach Zjednoczonych ubezpieczyciela samochodowego. Modernizacja obejmuje unowocześnienie podstawowych produktów i odejście od samodzielnego zarządzania wdrożeniami. Wycofując z użytku poprzedni system ratingowy, Amica upraszcza procesy oraz skraca czas wprowadzenia produktu na rynek.

‒ Amica wiele osiągnęła, przygotowując się na coraz bardziej konkurencyjne rynki. Nowy system ratingowy pozwala na szybkie wprowadzenie produktów i natychmiastowe dostosowanie cen – komentuje Michał Trochimczuk.

Modernizacja obejmuje unowocześnienie podstawowych produktów i odejście od samodzielnego zarządzania wdrożeniami

‒ Eksperci Sollersa odegrali kluczową rolę w sukcesie transformacji naszego systemu ratingowego. Ich wsparcie, dzięki znajomości rozwiązań z zakresu wyceny ubezpieczeń, pozwoliło nam zrealizować założony projekt. ‒ podkreśla Johnna Nigh, zastępca wiceprezesa w firmie Amica.

.

Źródło: Sollers Consulting