Alior Bank: w aplikacji mobilnej warszawskie bilety miejskie dostępne na nowych zasadach

Alior Bank: w aplikacji mobilnej warszawskie bilety miejskie dostępne na nowych zasadach
Alior Bank - Logo (źródło: Alior Bank)
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Klienci Alior Banku, którzy kupują bilety Warszawskiego Transportu Publicznego za pośrednictwem aplikacji Alior Mobile, wkrótce zrobią to na nowych zasadach. Od 2 kwietnia użytkownicy systemu moBILET zyskają możliwość kupienia kilku biletów na raz i wykorzystania ich w dowolnym momencie.

Żeby aktywować/skasować nowy bilet będą jednak musieli zeskanować kod QR zaraz po wejściu do pojazdu lub przed przekroczeniem linii bramek w metrze. Dotychczas sam zakup biletu jednoznaczny był z jego aktywacją/skasowaniem.

Jak korzystać z usługi moBiLET w aplikacji mobilnej Alior Banku?

Korzystanie z usługi moBiLET w aplikacji mobilnej Alior Banku jest proste i intuicyjne. Aby zapłacić za przejazd wybranym środkiem transportu miejskiego wystarczy wybrać miasto, przewoźnika i typ biletu, a następnie potwierdzić transakcję. Dotychczas po wykonaniu tych kroków bilety pasażerów Warszawskiego Transportu Publicznego kasowały się automatycznie, od 2 kwietnia użytkowników aplikacji czeka zmiana. Teraz aby je aktywować, osoby korzystające z Warszawskiego Transportu Publicznego, będą musiały zeskanować kod QR z naklejek umieszczonych naprzeciw drzwi wejściowych w wybranym przez pasażera pojeździe ZTM.

Czytaj także: Alior Bank: w aplikacji mobilnej już dostępne bilety miejskie i parkingowe z moBILET >>>

Wprowadzona zmiana umożliwi podróżującym zakup dowolnej liczby różnego rodzaju biletów i zeskanowanie w danym momencie tego, który najbardziej odpowiada ich potrzebom. Co ważne, aktywacji biletu będzie można dokonać wyłącznie na urządzeniu, przez które został on zakupiony.

Źródło: Alior Bank