96 proc. klientów eurobanku poleciłoby konto w eurobanku swoim bliskim

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

eurobank.01.400x119Konta eurobanku są chętnie polecane przez jego klientów - wynika z badania przeprowadzonego przez Beeline Research&Consulting. 96 proc. ankietowanych rekomenduje konto osobiste znajdujące się w jego ofercie.

Tak dobry wynik jest efektem zmian wprowadzanych od 2010 roku w zakresie udoskonalania oferty detalicznej banku.  W ciągu 4 lat eurobank stał się dla tysięcy Polaków – zgodnie z promowaną ideą – bankiem na co dzień. W tym czasie zostało wprowadzone pełne spektrum dodatkowych usług – bankowość mobilna, płatności zbliżeniowe telefonem w technologii NFC, przelewy ekspresowe, czy bezpłatne ubezpieczenia assistance.

Zadowolenie naszych klientów to dla nas najlepsza rekomendacja i najważniejsze wyróżnienie – podkreśla Wojciech Humiński, Wiceprezes eurobanku. – Tak dobry wynik tym bardziej cieszy, ponieważ świadczy o sukcesie programu transformacji w bank detaliczny, który w tym roku zakończyliśmy. Przeprowadzone badania tylko utwierdziły nas w przekonaniu, jak ważne jest budowanie mocnych relacji z osobami, które już nam zaufały. Dołożymy wszelkich starań, aby nasza oferta także w przyszłości była tak pozytywnie odbierana przez klientów eurobanku.

eurobank wprowadza do swojej oferty nowości, zainspirowane wynikiem badania przeprowadzonego przez Beeline Research&Consulting. Pozwolą one właścicielom rachunków osobistych czerpać jeszcze więcej korzyści z prowadzenia konta, jak również ułatwią czynności wykonywane na co dzień.

eurobank już 8 września rozpocznie kampanię marketingową, w której  Piotr Adamczyk, dobrze znany z dotychczasowych reklam, dziękuje osobom polecającym konto swoim bliskim. Kampania reklamowa w telewizji, kinie oraz Internecie potrwa do 30 października 2014 r.

Badanie  przeprowadzone przez Beeline Research&Consulting na zlecenie Euro Banku S.A. w okresie 20.05-06.06.2014 r. na grupie 80 wybranych klientów, aktywnie korzystających z konta w Euro Banku S.A.

Szczegółowe informacje na temat oferty, opłat i prowizji oraz badania dostępne są na www.eurobank.pl i w placówkach Euro Banku S.A.
Szczegóły dotyczące ubezpieczeń assistance, w tym wyłączenia odpowiedzialności, zawarte zostały w Szczególnych Warunkach Ubezpieczenia Medical Assistance, Home Assistance, Assistance sprzętu komputerowego i Concierge posiadaczy kont w Euro Banku S.A. Pakiet ubezpieczeń wymaga aktywacji.

Źródło: Euro Bank SA